Jdi na obsah Jdi na menu
 


7 Dietních triků

22. 2. 2007

Sedm dietních triků, které fungují!

Herečka Kate Hudsonová (27) rozhodně nepatří mezi ty, co hladovějí. Jen se prostě v určitých věcech krotí anebo je nahrazuje něčím jiným.

Herečka Kate Hudsonová (27) rozhodně nepatří mezi ty, co hladovějí. Jen se prostě v určitých věcech krotí anebo je nahrazuje něčím jiným.

Středa 31.1. 2007, 09:00

Nemusíte nutně hladovět a dřít, abyste se zbavili menších špíčků. Zkuste naše tipy!

1. Nevynechávejte snídani
Je vaše ráno plné stresu a vy si skoro ani nestíháte vyčistit zuby, natož posedět u snídaně? Chyba! Vydatná snídaně totiž nastartuje váš metabolismus. Ideální je třeba ovesná kaše, ale jednou za čas si můžete dát třeba i volská oka.

2. Hnědá rýže jako příloha
Bez přílohy si své jídlo neumíte představit, ale přitom chcete nosit ty super sexy úzké džíny? Nevadí, místo brambor a dalších příloh si dejte hnědou rýži. Zasytí vás, omezí chuť na nezdravé pochoutky a je i zdravá. Skvělá je i do rizota.

3. Pijte zelený čaj
Obecně jsou všechny čaje dobré, zvlášť ty bylinkové, ale zelený čaj je přímo nabitý antioxidanty a urychlovači metabolismu. Je tedy skvělý na odbourávání tuků. Takže pokud jste třeba po party, druhý den si udělejte konvici zeleného čaje, který vám pomůže odbourat kalorie, které jste přijali v alkoholu.

4. Mlsejte mandle
Honí vás mlsná a vy už máte namířeno do krámu pro svou oblíbenou čokoládovou tyčinku? Zadržte! Je sice dobrá, ale to mandle nebo oříšky taky a ty vám přitom nervy „spraví“ stejně jako čokoláda. A pokud ani tyhle argumenty nezabraly, tak si představte hodinu běhu, tolik energie je totiž v té vaší tyčince!

5. Dejte si šampus
Alkohol je sice kalorická bomba, ale zakazovat vám ho je asi nesmysl. Jen si na nočním tahu rozmyslete, co budete pít. Zatímco sklenka šampaňského skrývá pouhých 89 kalorií, sklenka vína vaše tělo „obohatí“ až o 180 kalorií. O tvrdém alkoholu ani nemluvě! Proto když už, tak se osvěžte bublinkami ve stylu celebrit.ť

6. Jezte zeleninu a ovoce
Pokud se chcete vejít do menší velikosti džín, rychle zapomeňte na chléb, těstoviny a tučná jídla a radši si udělejte zeleninový salát. Pochutnáte si na něm a ještě svému tělu dopřejete dostatek vitaminů. Ovoce zase mlsejte, až vás přepadne chuť na sladkél

7. Venčete svého pejska
Nebudeme vám lhát, bez pohybu to nejde. Ale nemusíte hned potit krev v posilovně. Jděte třeba se svým čtyřnohým miláčkem na pořádnou procházku (alespoň na hodinku). Chůze je totiž také dobrý spalovač tuků. A navíc ten čerstvý vzduch...
Prostě super!

(mon, Spy)


 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář